Sveriges F3Aflygares forum

Du är inte inloggad.

#1 2006-03-23 21:55:21

David
Administratör
Registrerad: 2006-03-05
Inlägg: 470

2dag status

Det har nu gått två dygn sedan jag lade ut hemsidan på www.f3a.se. Alldeles nyss så sade besöksstatistiken att sidan haft 200 besökare sedan dess. Forumet har också fått 12 nya medlemmar på denna tid. Det är kul att se sådan utveckling. Förvisso är statistiken säkert en aning missvisande då samma besökare kan ha registrerats flera gånger. Jag måste dock säga att det man blir nyfiken när statistiken säger att någon från Tonga besökt sidan (!). Hur kan det vara möjligt. Jag känner knappt till existensen av detta land och än mindre vart det ligger. Hoppas att Tonganen gillade sidan.

/David

Offline

 

#2 2006-03-23 23:45:57

Jozzi
Medlem
Registrerad: 2006-03-23
Inlägg: 1

Re: 2dag status

Ja hej, kul att det kommit upp en sajt för detta. Jag är helt nybliven på modellflyg, och ska upp i luften till sommaren i år. Och målet där borta vid horisonten är att kunna vara med att tävla i konstflyg...så det är väl bara att hänga i och börja flyga mycket och plugga in tecken och förklaringar i denna sport och ge sig hän..! /Hälsningar Jozzi (Johan Stiernspetz i Umeå)

Offline

 

#3 2006-03-24 20:56:41

David
Administratör
Registrerad: 2006-03-05
Inlägg: 470

Re: 2dag status

Hej Jozzi. Kul at du gillar sajten. Lycka till med träningen och hör av dig om du har några funderingar.
Till sommaren kan du passa på att hänga på Anders Forsberg som under semestertider brukar flyga i Umeå (Vingarna). Han är en skicklig F3A pilot som säkert kan visa lite inspirerande flygning.

Offline

 

Sidfot