Sveriges F3Aflygares forum

Du är inte inloggad.

#1 2006-12-26 06:45:49

Johan Broström
Medlem
Från: Norsjö
Registrerad: 2006-04-01
Inlägg: 76
Webbsida

Kontaktlista

Hej alla...

På tinget tog vi ett beslut som innebar lite jobb för vår webmaster på den här sidan. Jag har i och för sig inte någon aning om David har underrättats om det än generad och jag vet inte heller om vi i någon egentlig mening kan "besluta" vad David ska göra med sin hemsida - så vi får nog kalla det "önskemål" från tingets sida.... big_smile

Önskemålet var att det skulle finnas en klickbar Sverigekarta som visar orter där det bor F3A-representanter och kontaktinformation till dessa. Allt för att intresserade så lätt som möjligt ska kunna ta kontakt med någon som bor i närheten för att få information, hjälp via telefon eller möjlighet att komma och delta på träningar/tävlingar med mera, och så vidare, yada yada...

I väntan på att David skapar Sverigekartan (den klickbara, alltså tongue) tänkte jag att vi kanske skulle kunna skriva lite om oss själva här på F3A.se. Mest information om hur man direkt kan kontakta någon, men kanske lite om oss själva. Jag har varit någorlunda aktiv inom F3A-området i snart 10 år, men jag måste säga att jag vet väldigt lite om mina motståndare egentligen.

Nåja. Är det så att ni inte nappar på idéen så går det väl alltid att ignorera den här tråden... generad Om inte annat så kan David kanske använda kontaktinformationen till kartan, om han beslutar att göra någon...  roll

Här kommer i alla fall lite info om Johan den ende i sittslag Broström

Adress:
Storgatan 123, 935 31 Norsjö

Telefon:
0918 - 253 25, 070 - 253 47 65

E-post:
johan_brostrom@remove-this.hotmail.com

ICQ/MSN
2558501 / johan_brostrom@remove-this.hotmail.com

Personliga fakta:
Född 1971, gift med Sara sedan.... *funderar* snart 3 år. Har en son (Ludvig) som föddes i augusti -05 och en bonusdotter (Elina) som fyller 8 i februari. Bor i villa utanför Norsjös tätort.

Yrke: Träindustriarbetare / programutvecklare

Övriga intressen: Musik, litteratur

-----------------------------------------------

Well.... någonting i den stilen hoppas jag att det är fler som "utlämnar" sig här....  big_smile


Med vänliga hälsningar

/ Johan Broström, Norsjö

Offline

 

#2 2006-12-26 10:31:41

David
Administratör
Registrerad: 2006-03-05
Inlägg: 470

Re: Kontaktlista

Hej... å god fortsättning!

angående kontaktkartan. Kristian har varit schysst och fixad detta. Jag fick informationen för en dryg vecka sedan. Har dock varit upptagen med både semesterresa och julstök. Kommer i mellandagarna

/David

Offline

 

Sidfot