Sveriges F3Aflygares forum

Du är inte inloggad.

#1 2007-02-02 19:38:17

David
Administratör
Registrerad: 2006-03-05
Inlägg: 470

Ting 2007

Jag som missade F3A tinget 06 har en fundering. Det beslutades där att 2007 års ting skall hållas den 17 november. Detta sammanfaller tyvärr med VM i Argentina. Är detta en miss i planeringen eller har man helt enkelt bortsett från VM?

Jag hoppas att jag inte blir ensam som satsar på Argentina, men även om jag skulle bli det så vore det trevligt att kunna vara med på tinget.

Edit: Så för att vara konkret. Är det någon som har något emot om vi byter datum? Kan vi säga att det är upp till LEN att bestämma nytt datum (i och med bokningen av flygets hus)?

/David

Senast redigerat av David (2007-02-05 10:33:21)

Offline

 

#2 2007-02-05 12:57:18

edvard
Medlem
Registrerad: 2006-03-24
Inlägg: 325

Re: Ting 2007

Hej!

Trevligt att du satsar på Argentina! Om du åker dit kan det kanske vara idé att du berättar om tävlingen på tinget?

Även jag missade tinget och undrar var protokollet är.

//Edvard

Offline

 

#3 2007-02-05 18:02:39

Johan Broström
Medlem
Från: Norsjö
Registrerad: 2006-04-01
Inlägg: 76
Webbsida

Re: Ting 2007

Hejsan.

Jag är jätteledsen att det blev en miss på tinget angående nästa (2007) års ting. Det var helt och hållet ett förbiseende av oss som var där och tog beslut. För min del är det helt ok att LEN bokar om datumet.

När det gäller protokollet från tinget är det så att jag var sekreterare under mötet. Söndagen den 18/11 åkte jag från Vänersborg och anlände till Norsjö den 19:e. Den 20:e var protokollet utskrivet och mailat till ordföranden Bernt. Under två dagar disskuterade vi, via mail, en formulering angående poängräkning under SM. Sedan antar jag att protokollet skickades för justering... 

Jag har alltså, tyvärr, inte någon aning om var protokollet befinner sig för närvarande. Jag kan naturligtvis lägga ut mina anteckningar här på f3a.se och kalla dem för minnesanteckningar, men det bästa vore väl kanske att det justerade protokollet dyker upp och skickas antingen till Bernt eller till Inge...

/ Johan Broström, Norsjö

Offline

 

Sidfot